Hakkımda

Fotoğrafım
Çorum, Bayat, Türkiye
Çorumlulara neden farklı gözlerle bakılır? Biz mi farklıyız yoksa bize önyargılarla bakanlar mı? Bizler aslımızı inkar edecek değiliz...Çorumluları sevmeyenlere duyurulur: Çorumluyum mutluyum, yarınımdan umutluyum:)))

29 Nisan 2011 Cuma

Rücu...

Aşk halinde rükûdayım
Kalkmaya korkuyorum gitmeye korkuyorum ve kalmaya
Doğruluyorum sonra bir an kadar sevilmişliğe umut ederek
Sonra bir gidiş ki dizlerim kanarcasına
Sonra bir varış ki ellerim yanarcasına
Sonra bir secde ki alnım kor gözlerim ateş suyu, soğurcasına
Bir inşirah çöken avuçlarımda ateşin soğukluğu da varmış deyip
Hıçkırırcasına, yalvarıyorum sevgi ararcasına
Doğrulup önünde el pençe divan dururcasına
Dudağımda sessiz harfler kendimden kaçarcasına
Başımda Arap örmesi bir miğfer alnımın kıyısında bana bakarcasına
Kulağımda akşamdan kalma bir şiir duyarcasına
Şairlerin vezirinden sonsuz anlama boğulmuş bir şiir tekrarlarcasına
Sonra bir varış daha affımı tekrarlarcasına
Son bir oturuş ki sevgiliden azar duyarcasına
Sonra bir selam iki vekile tekmil verircesine
Ve bir dua semada Sidretü’l müntehaya uzanırcasına
Bir gözyaşı tufanı ellerime akarcasına
Bir sükûnet omzumda kabul olurcasına
Ve bir azat bir daha ki buluşmayı umarcasına
Son kez sevgilim son kez nefesimi huzurunda alırcasına
Bırakma beni böyle azatlı
Kölen et secdelerde rükûlarda kalayım çek ipini ben
Bir secde halinde boğulayım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder